August 8, 2009

愛的代價

這位先生
我一直很喜歡他
他的人 他的歌 他的聲音 他的笑容
去年曾經現場聽他彈著吉他唱這首歌
心中的感動是很滿很滿的
就像是爸爸在訴說自己的故事一樣



這幾個禮拜 很感謝錦忠老師
給我鼓勵 給我機會 教我很多東西
我把留了近3年的長髮剪斷了
這階段我學會了停下一直奔波的腳步
駐足 聆聽 找尋自己的方向

8月8日在臺灣是爸爸節
祝全天下爸爸 快樂 健康

2 comments:

Anonymous said...

我前天看你facebook时才想说你短发其实会比较适合,今天就有这么的一个惊喜,哈哈。

Felix said...

天啊~~~~
I love ur long hair look....
But its great to start a fresh new look again! HAHA!

I was very sad when heard the news of Yasmin Ahmad passed away...Haiz...You are right! She is a malay that understands chinese more than the chinese themselves...

Miss u =)